Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Από το ημερολόγιο του μικρού Νικόλα


Του Π. Μπουμπούλη,

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2080,

Αγαπητό ημερολόγιο, σήμερα ήταν μια υπέροχη ημέρα. Ο μπαμπάς μου αγόρασε το DeamonFighter VR 4.0, την νεότερη έκδοση του θεϊκού παιχνιδιού. Πέρασα όλη τη μέρα για να περάσω το πρώτο επίπεδο. Δύσκολα τα πράγματα, ευτυχώς ο φίλος μου ο Πάνος, μου έδωσε κάποια crack και τα κατάφερα. Ήθελα να συνεχίσω και στο δεύτερο level, αλλά η μάνα μου φώναζε επειδή έπρεπε να μπω για υπερηχο-ντούς και να κοιμηθώ. Θα είχα περισσότερο χρόνο αν δεν είχαν κλείσει την Πανεπιστημίου οι ηλίθιοι εθνικιστές που διαμαρτύρονταν για τη Θράκη. Τουλάχιστον αυτό μου είπε ο αδερφός μου που ήρθε μαζί μας και έβριζε επειδή θα έχανε τον αγώνα του Ολυμιακού εξαιτίας τους. Τον ρώτησα γιατί, και μου είπε ότι κάποιοι κάτοικοι της Θράκης γουστάρουν να δημιουργήσουν ανεξάρτητο κράτος, αλλά κάποιοι εδώ αντιδρούν. Δεν μου είπε παραπάνω γιατί δεν τον ενδιέφερε και πολύ το θέμα. Ρώτησα τον πατέρα μου, αλλά ήταν μπουχτισμένος με τις νέες αυξήσεις στο νερό και δε μου είπε τίποτα. Ο πρωθυπουργός είχε αναγγείλει χτες το βράδυ ότι λόγω της μείωσης των βροχών το απόθεμα νερού της χώρας μειώθηκε και άλλο και έτσι έδωσε το πράσινο φως για νέες αυξήσεις. Η μαμά μου είπε ότι τώρα θα έπρεπε να πληρώνουμε το μισό μας εισόδημα για νερο, οπότε να ξεχάσω την αγορά νέου υπολογιστή. Εκείνη ήξερε λίγα πράγματα παραπάνω για τη Θράκη και μου εξήγησε πως ως χώρα δε μπορούμε να τα βάλουμε με τις μεγάλες δυνάμεις και καλό θα ήταν να τους αφήναμε να κάνουν ανεξάρτητο κράτος. Επιπλέον έχουμε επιχειρήσεις στην Τουρκία οι οποίες θα φουντάρουν αν δεν συμμορφωθούμε, οπότε πολύς κόσμος θα χάσει τη δουλεία του. Δυστυχώς, κάποιοι με «παλιά μυαλά» επιμένουν να μην υποχωρήσει ο πρωθυπουργός Νίκος Καραμανλής στις διαπραγματεύσεις. Φαντάσου, μου είπε η μαμά, ότι ακόμα και ο Τζώννυ Παπανδρέου είναι υπέρ της ανεξαρτησίας, που δεν τα βρίσκουν ποτέ με τον Καραμανλή. Αλλά ευτυχώς είναι λίγοι γραφικοί μόνο σαν τον παππού σου, που τα έχει χάσει, και μαζί οι κουμμουνιστές που διαφωνούν σε όλα. Ο παππούς Νικολής (πατέρας του πατέρα μου) την άκουσε και άρχισε να παραμιλάει ότι για όλα φταίει το Κόσοβο, αλλά δεν κατάλαβα καλά καλά τι εννοεί. Τι σχέση έχει το Κόσοβο με τη Θράκη;
Αύριο έχω διαγώνισμα Ιστορίας. Δεν διάβασα και πολύ εξαιτίας του DeamonFighter, αλλά δεν πειράζει θα αντιγράψω από τον Γιώργο κάτι και θα περάσω τη βάση. Νομίζω ότι έχουμε για την υπουδούλωση των Ελλήνων από τους Μακεδόνες ή κάτι τέτοιο. Η δασκάλα κάτι έλεγε για μια εκστρατεία των Μακεδόνων εναντίων των ελληνικών πόλεων προ Χριστού. Με τον Πάνο γελάγαμε, γιατί δε μπορούσαμε να φανταστούμε ότι αυτή η μικρή χώρα κατάφερε να κυριεύσει τόσο μεγάλο μέρος του κόσμου. Το είχαμε δει στη ταινία Alexander που είχε βγει πρόπερσι. Φαίνεται είχαν ελληνικά ονόματα τότε οι Μακεδόνες ή ο Αλέξανδρος είχε κάνα παππού Έλληνα. Περίεργα πράγματα.

1 σχόλιο :

Yiannis Ch είπε...

Ο μικρός Νικόλας πρέπει να μας προβληματίσει ιδιαίτερα γιατί...είναι υπαρκτός!!!
Ωραίο Παντελή.
Μπράβο Χαράλαμπε!